lillalinnea200w

Bara så ni vet lite .....

Av Linnea (Sam) Lundqvist - 2017-08-23 22:47

Jag accepterar inga idioter tillexp.pedofiler näthatare för jag tar inget på dom ändå så låt gå åt en annan väg let's move away/härifrån

Jag ÄLSKAR ER ALLA människor oavsett alla grejer
Tillexp.andra som inte är i från sverige eller som har någon annan släkt
Om ni är hanikappade eller har en funktion nedsättning, vilken religon vilken hy färg vilken ögon färg eller hår
Det viktigaste är att ni är snälla sen vart ni kommer i från eller vilken religon ni har bryr jag mig inte om

Jag accepterar ingen mobbing eller djurplågeri ni som gör detta vet vad det gäller behöver inte exempla detta för det sårar mig !!!!så sluta genast och kom tillbaka om några år när du har slutat så kan vi prata....

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards